سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
وقار حیدر جعفری

حوزه/ اندیشمند پاکستانی غزه را کربلای امروز مسلمانان دانست که سنگ محکی برای انسانیت و مسلمانی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، "وقار حیدر جعفری" اندیشمند پاکستانی در نهمین وبینار سی و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که امروز(سه‌شنبه) به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، با بیان این که خداوند در سوره نساء آیه ۷۵ می‌فرماید که چرا در برابر ستمکاران ایستادگی نمی‌کنید و با آنان نمی‌جنگید، گفت: ستمدیدگان به خدا می گویند: پروردگارا! ما را از این شهر ستمگران بیرون ببر و برای ما از جانب خود حمایت کننده‌ای تعیین فرما و از جانب خود برای ما یاوری قرار ده.

وی ادامه داد: غزه، همان کربلای امروز است و ندای مردم مظلوم آن شاید سنگ محک مسلمانان امروز باشد.

وقار جعفری با اشاره به سخنان امام حسین(ع) که فرمودند: " من کان فینا باذلاً مهجته موطناً علی لقاءاللَّه نفسه فلیرحل معنا "، تصریح کرد: کسی که در راه ما می‌خواهد جانش را ببخشد و خود را آماده دیدار با خدا کند با من بیاید. امروز این راه باز است و کسانی که می‌خواهند مانند مجاهدین و مظلومان غزه حسینی بشوند، باید خون خود را در این راه هدیه ‌کنند.

این اندیشمند پاکستانی در پایان خاطر نشان کرد: ما به ایران که حامی و پرچمدار امت واحد اسلامی است، سلام می‌کنیم. ما به شهدا، کودکان و مادران غزه درود می‌فرستیم، چرا که خداوند می‌فرماید "وَآخَرِینَ مِنْهُمْ لَمَّا یَلْحَقُوا بِهِمْ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ".

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha